Najczęściej zadawane pytania

Instalacja i konfiguracja

 

  1. Czy osoba początkująca będzie w stanie samodzielnie zainstalować AIO-5 Lite?
    Osoba początkująca może samodzielnie zainstalować AIO-5 Lite, podążając za instrukcją. Montaż wymaga podstawowych umiejętności i wiedzy z zakresu elektroniki i elektryki. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z nami lub ze specjalistą.       

  2. Czy podczas montażu AIO-5 ingeruję w elektronikę motocykla?
    Montaż AIO-5 Play ogranicza się do podłączenia urządzenia do źródła zasilania, np. przez port USB zapalniczki. Wersja AIO-5 Lite wymaga bezpośredniego połączenia z akumulatorem oraz przeprowadzenia kabli do kamer.

  3. Czy jednostka główna jest wypinana? Jak zapobiegać kradzieży?
    Nie, AIO-5 jest montowane na stałe. Aby zapobiec kradzieży AIO-5 jest wyposażone w specjalne śruby antykradzieżowe, dodatkowo, kradzież jest utrudniona przez okablowanie zamontowane wewnątrz motocykla.

  4. Jak połączyć pilot zdalnego sterowania?
    W ustawieniach urządzenia przejdź do funkcji, wybierz opcje RC i włącz parowanie. Po naciśnięciu dowolnego przycisku na pilocie zostanie on sparowany.

  5. Jak podłączyć BMW Wonder Wheel do AIO-5?
    Aby podłączyć BMW Wonder Wheel z urządzeniem, należy wyposażyć się w specjalny adapter CGRC CAN.

  6. Czy można obsługiwać ekran gdy noszę rękawiczki motocyklowe?
    Tak, należy użyć specjalnych rękawiczek przystosowanych do ekranów dotykowych.

  7. Czy można zasilać AIO-5 z przenośnej baterii?
    Nie, urządzenie należy podłączyć do prądu stałego motocykla DC12-18V.

  8. Jakiego rodzaju kartę SD mogę użyć w AIO-5 Lite?
    Proszę używać karty klasy prędkości UHS-1 klasy 3 lub wyższej o pojemności od 8 do 256GB.

  9. Czy można zainstalować AIO-5 bez kamer?
    Dla wersji bez kamer zobacz AIO-5 PLAY.

  10. Czy można go zainstalować na motocyklu o silnych wibracjach, tj. motocykl z silnikiem jednocylindrowym o dużym skoku?
    Tak, mocowanie zawiera 3-osiowa konstrukcję pływającą która absorbuje wstrząsy i jest odporna na wibracje. UWAGA, w takim przypadku sprawdzaj regularnie motocykl pod kątem luźnych śrub.

  11. Jakie telefony są wspierane przez AIO-5?
    Telefony z systemem Android 11 lub nowszym i telefony z systemem iOS 13 lub nowszym.

 

Użytkowanie

 

  1. Jak uruchomić blokadę dotyku podczas deszczu?
    Aby zapobiec niechcianym interakcjom z ekranem dotykowym spowodowanym przez krople deszczu, można aktywować blokadę dotyku. Aby to zrobić naciśnij i przytrzymaj guzik blokady (pierwszy od prawej na górze urządzenia.)

  2. Czy mogę użytkować AIO-5 w deszczu?
    Tak, AIO-5 Lite i AIO-5 Play mają kolejno certyfikaty wodoodporności IP67 i IP68, więc użytkowanie podczas deszczu nie stanowi problemu.

  3. Jak połączyć smartfon z AIO-5?
    Wybierz opcję CarLink na ekranie głównym AIO-5 lub klikając przycisk na górze urządzenia. Na dole wybierz system przez który chcesz się połączyć. (Apple CarPlay, Android Auto lub bluetooth.) Następnie w ustawieniach bluetooth znajdź urządzenie CHIGEE-XXXX o odpowiednim numerze wyświetlonym na ekranie AIO-5.

  4. Czy AIO-5 przechowuje moje dane?
    Nie, twoje dane są przetwarzane i przechowywane na twoim telefonie, AIO-5 Lite nie przechowuje żadnych danych o kontaktach ani lokalizacji.

  5. Czy AIO-5 jest odporne na ekstremalne temperatury?
    Temperatura pracy urządzenia to od -20°C do 70°C.

  6. Czy mogę używać tylnej kamery jako lusterka tylnego?
    Tylna kamera jest przydatnym elementem ale nie zastępuje lusterek. Prosimy o rozważne użytkowanie i zwracanie uwagę na całe otoczenie.

  7. Czy mogę używać AIO-5 podczas jazdy?
    Podczas jazdy nie odrywaj rąk od kierownicy ani wzroku od drogi.

 

Gwarancja i zwroty

 

  1. Jak długą gwarancje posiadają produkty kupione na chigee.pl?
    Na wszystkie produkty dajemy 2 lata gwarancji.

  2. Czy możliwa jest naprawa po gwarancji?
    Oferujemy części zamienne, skontaktuj się z nami po więcej informacji.

  3. W jakim czasie mogę dokonać zwrotu produktu?
    14 dni od daty otrzymania przesyłki.

  4. Czy produkty są wysyłane z Polski?
    Tak, jesteśmy polskim oddziałem marki CHIGEE. Wszystkie produkty pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji i wysyłamy je z naszego polskiego magazynu.

  5. Czy mogę kupić części zamienne?
    Tak, części zamienne będą dostępne wkrótce.

  6. Czy jeżeli uszkodziłem produkt podczas instalacji podlega on gwarancji?
    Nie, gwarancje honorujemy tylko w przypadku wad fabrycznych, w przypadku uszkodzenia podczas niepoprawnej instalacji możesz zgłosić się do płatnej wymiany lub zakupu części zamiennych.

  7. Czy jeżeli produkt został uszkodzony podczas wypadku podlega on gwarancji?
    Nie, gwarancje honorujemy tylko w przypadku wad fabrycznych, w przypadku uszkodzenia podczas wypadku możesz zgłosić się do płatnej wymiany lub zakupu części zamiennych.

 

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej lub napisz do nas na sklep@chigee.pl.

Formularz kontaktowy

Informacje o Sklepie

Biuro obsługi klienta

Obsługa zamówień: 56 649 49 16

Wsparcie techniczne: 505 300 205 

Adres Sklepu: www.chigee.pl

Adres: ul. Mazowiecka 52-68, 87-100 Toruń (POLSKA)

Właściciel sklepu

BRAMOWE.pl Sp. z o. o.

ul. Mazowiecka 52-68, 87-100 Toruń (POLSKA)

Numer konta do wpłat: 26 1140 2088 0000 2801 4700 1001

Bank: mBank S.A.

NIP: 8792718489

Godziny otwarcia: PN-PT: 8-16

REGON: 385138094